Субота, 20.04.2024, 01:15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

Наталинський НВК

Консультпункт

Наталинський навчально-виховний комплекс

(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад)

Красноградської районної державної адміністрації

Харківської області

               02.09.2019                  НАКАЗ                  № 147

 

Про створення Консультативного

центру для батьків або осіб,

які їх замінюють, і дітей, які

виховуються в умовах сім’ї

       На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30. 06. 2011 № 714 « Про затвердження Примірного положення про консультаційний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім’ї», з метою забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання, надання психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім’ї.

НАКАЗУЮ:

1. Організувати роботу Консультативного центру для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім ї, згідно Положення про консультативний центр.

2. Призначити спеціалістів у складі:

- Макогон О.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи;

- Коновод Т.В - вчитель-логопед;

- Стадник І.П. – музичний керівник;

- Водницької Л.М. - інструктор з фізичної культури;

- Дашутіної Л.Ф.- медична сестра;

- Чалої А.О. - керівник гурткової роботи, для надання консультативних послуг батькам або особам, які їх замінюють і дітям , що виховуються в умовах сім ї.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Макогон О.В.:

3.1. Скласти графік їх роботи у консультативному центрі заступник директора з навчально-виховної роботи.

                                                                                                                                               До 10.10. 2019

3.2. Вести обов'язкову документацію для здійснення діяльності Консультативного центру.

                                                                                                                                                       Постійно

3.3. Контролювати планування роботи, ведення обов’язкової документації, організаційно-методичне забезпечення та якість консультативної роботи

                                                                                                                                                       Постійно

3.4. Забезпечити використання різних форм взаємодії з батьками: індивідуальне консультування дорослих; індивідуальні заняття з дітьми; під групове консультування родин; відповідні на звертання батьків у межах роботи консультативного центру.

                                                                                                                                                       Постійно

3.5. Розробити тематику консультації для батьків, пам’ятки, методичні рекомендації, добірки практичних матеріалів для отримання необхідної інформації

                                                                                                                                                  До 02.10.2019

3.6. Забезпечити шляхи інформування населення про можливість отримання консультативної допомоги батьками, діти яких не відвідують ЗДО, за допомогою місцевих ЗМІ, веб-сайту закладу.

                                                                                                                                                        Постійно

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор Наталинського НВК                                     О.М. Гаврилова

 

ГРАФІК РОБОТИ КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЦЕНТРУ ТА СКЛАД ЗАЛУЧЕНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

Консультаційний центр працює  1 раз на тиждень: п`ятниця  (сплановані заходи) .
Індивідуальні консультації батьки можуть отримати за потребою у  зручний для них час.

п/п

 

  Прізвище, посада

     консультанта

Розподіл  обов`язків.

Напрямок консультативної діяльності

Режим роботи

1.

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Макогон О.В.

Створення матеріально - технічної бази, кадрове забезпечення, дотримання графіка роботи спеціалістами - консультантами

П’ятниця

9.00- 15.00

2.

Вихователь-методист
 

 

Методичний супровід роботи спеціалістів, планування , організація лекцій, семінарів, згідно плана роботи, рекомендації  батькам з питань підготовки дітей до школи, ведення  обов’язкової документації

П’ятниця

12.00-

15.00

3.

Педагоги- консультанти:

Іванцова К.І. – вихователь

Мужевська Н.О. – вихователь

Стадник І.П. – муз. керівник

Водницька Л.М. – інструктор з фіз. виховання

Чала А. О. – керівник гурткової роботи

Підготовка дітей до школи, знайомство з вимогами програми «Дитина», фізична готовність дітей  до школи, рекомендації щодо  організації дозвілля дітей, розвиток творчих та інтелектуальних  здібностей дітей

П’ятниця

11.00 –

15.00

4.

Старша медична сестра

Дашутіна Л.Ф.

Консультативна допомога  батькам у питаннях лікування, профілактики хвороб та організація харчування дітей. Індивідуальне консультування дітей.

П’ятниця

15.00-

17.00

       

5.

Вчитель-логопед

Коновод  Т.В.

 

 Індивідуальне консультування дітей: обстеження, рекомендації батькам щодо порушень мовного розвитку

П’ятниця

8.00- 11.00

 

 

Вправи для успішної підготовки дитини до школи

Грайте з малюком у запропоновані ігри 15 хвилин на день!

Вправи для розвитку сприймання

1). Батькам пропонується упродовж кількох секунд продемонструвати дітям картку чи малюнок, на якому зображено вісім листочків жовтого і зеленого кольору, і поставити наступні запитання перед дитиною:

• Яких листочків більше — жовтих чи зелених?

• Усього листочків більше чи менше п'яти?

2). Батьки упродовж кількох секунд, демонструють дитині картку чи малюнок, на якому зображено 12 кульок трьох кольорів. Кульки однакові за розміром. Перед дитиною ставиться завдання відповісти на запитання:

• Яких кольорів кульки?

• Яких найбільше?

• Яких найменше?

3). На аркуші паперу батькам пропонується намалювати геометричні фігури (предмети) і розрізати їх навпіл. Батьки ставлять перед дитиною завдання: скласти ціле з поданих частин і назвати фігуру (предмет).

 

Вправи для розвитку уваги

1). Батьки пропонують дитині уважно оглянути кімнату і знайти шість предметів: які містять геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник); які мають певне забарвлення (червоне, зелене тощо); які виготовлені з матеріалів (дерево, пластмаса, скло, метал).

2). Гуляючи, батьки можуть запропонувати дитині уважно роздивитися вітрину магазину (продуктового, канцелярського, промислового). Потім пропонується перелічити побачені у вітрині предмети. Батько говорить слово «вітрина», а дитина відтворює побачену річ і так по черзі. Потім вправа проходить у зворотному порядку: від найменшої деталі перейти до цілого.

 

Вправи на розвиток пам'яті

1). Батькам пропонується зачитати дитині список із 12 не пов'язаних між собою слів:

Гора, голка, троянда, кішка, годинник, пальто, книга, вікно, пилка, правда, нога, ваза.

Дитина відтворює усно те, що запам'ятала.

Вправу можна модифікувати, запропонувавши дитині 12 слів, які мають різне емоційне забарвлення: канікули, радість, вікно, дерево, парта, війна, крейда, сміх, горе, бійка, сонце, кров.

Батьки визначають кількість відтворених слів та їх емоційне забарвлення, що може бути додатковою інформацією про емоційний стан дитини.

2). Батьки зачитують дитині 12 слів і просять її уявити собі образ, пов'язаний із кожним словом. Завдання дитини — створити в уяві деякий ланцюжок подій, де кожен наступний образ, пов'язаний зі словом, мав би зв'язок із попереднім. Бажано, щоб утворилось оповідання чи маленька історія.

Набори слів: дерево, верблюд, повітря, квітка, майданчик, краватка, кіно, справедливість, директор, камінь, ключ, терези.

 

Вправи на розвиток мислення

1). Батьки дають дитині завдання:

• назвати три слова, що починаються зі звуків м, г, д;

• назвати чотири тварини на звук с;

• назвати чотири ягоди на звук к;

• назвати п'ять міст на звук р;

• назвати три квітки на звук м;

• назвати чотири фрукти на звук а;

• назвати шість імен на звук в.

2). Батьки пропонують дитині три слова, не пов'язані між собою за змістом. Наприклад, озеро, олівець, ведмідь або весна, дерево, вікно. Дітям потрібно скласти якнайбільше речень із цими словами.

 

Вправи на розвиток мовлення і мислення

Для проведення цієї вправи потрібен набір листівок. Батьки кладуть перед дитиною декілька листівок зворотним боком. За бажанням дитина бере одну з них і починає свою розповідь у вигляді казки чи гумористичною оповідання, але обов'язково включаючи те, що зображено на листівці. Потім естафета передається іншому членові родини. Той, хто продовжує розповідь, обов'язково має включати зображення на своїй листівці. Ця вправа сприяє розвитку логічного мислення.

 

Вправа на розвиток мовної активності

Батьки пропонують дитині набір слів: театр, кіно, магазин, мандрівка в іншу країну, що можуть бути використані для складання невеликих оповідань. Отримавши тему, дитина повинна розкрити її таким чином, щоб повністю було розкрито зміст вибраного слова.

 

Вправа на розвиток уяви

Дитині зачитується початок речення, наприклад: «Я пішла(ов) до ванної кімнати вмиватися, відкрила(в) кран і тут раптом...» Завдання дитини — скласти якомога більше варіантів її закінчення. Варіанти повинні містити в собі описи незвичайних, іноді фантастичних подій. Ця вправа розвиває здатність швидко і легко породжувати найнесподіваніші образи фантазій і сміливо поєднувати їх із повсякденними подіями.

 

Натхнення і успіху вам, шановні батьки!